säger godnatt

Blir inte att fara ut nå ikväll, så jag ska bara ta det lungt ett tag, måla naglarna och sedan gå och lägga mig! Fick just ett sms av anders också, blir jobb lördag och söndag, Great =) Min helg kommer att bli awesome, på fredag blir det mys! Och på lördag blir det att spendera kvällen och natten med massa härliga girls, bla sara&issa! Blir att slagga hos sara åde! Blir nog kanon (y) Nu ska jag forsätta att prata med issa på msn, hahah.. du är tokig tjejen! ;) nåja, Vi hörs väl imorgon när jag har vaknat till liv =) Sovgott

;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu