paperplanes

TJAAAAA

Är hemma från staden nu. Hittade en snygg skinnjacka + ett par snygga jeans som jag ska köpa på fredag då jag får lönen! Sen blir det mest troligt happis/finland på lördag. great!!!

Nu ska jag ta mig en snus och slå på hög musik, För Städning är det som står på schemat! Jag ska rensa och kasta bort ALLT som jag inte har någon användning över. Nog fyller jag en hel sopsäck med lite tur. Jag vill bli av med allt skrot man har liggandes i lådor osv, Orkar inte dra med sånt när vi flyttar. aja vi hörs sen, :D PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu