Onsdag

Japp, jag är fortfarande vaken! Och jag tänker inte sova heller :-) Är inte ett dugg trött nu faktiskt. Men det kommer väl sen =p Fast jag somnade till i ungefär 30 min där vid halv fem tiden någon gång. Och skönt var det. Lite jobbigare när man skulle stiga upp. Men det var iallafall riktigt skönt att sola.. Önskar bara att det var sommar så man kan ligga på en strand och glassa istället. Men nu är det inte länge kvar :) Vi gick iallafall till skolan sen, jag lämnade ett brev till studievägledarn eftersom hon inte var där.. och sedan gick vi & köpte oss kaffe och cola och tog det lungt innan sara började. Sen for jag hem!

Så nu sitter jag här, Inte en kotte är vaken här hemma. Men jag ska iallafall ta och äta nå frukost nu, & medans jag gör det ska jag slå på veckans avsnitt av andra avenyn! Kan inte vänta tills ikväll ;P

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu