lördag

godmorgon.
skulle ju jobba i helgen. Men är så jävla förkyld så jag stannade hemma.

Igår hade jag riktigt kul iallafall, umgicks bra & trevligt folk :) Och jag trodde jag skulle vara tvungen att gå hem inatt, men tur som var så fick jag skjuts! tacktack. Orkar inte beskriva kvällen i detaljer =) men kan säga att den var lyckad!:)

Mamma och pappa for just. Så nu sitter jag här och har hela huset för mig själv tills imorgon. Elrja, nästan iallafall. Sara och johan kommer hit senare, Vi ska äta gomiddag ;) Blir nog ett glas vitt till det också. Min päron är och bor på hotell. Pappa tyckte mamma var värd det efter all stress osv. Det var ju gölligt! =) Någon som vill ta med mig och bo på hotell?(a) Jag ÄLSKAR hotellfrukostar.. Satan vad gott. Och nu blev jag hungrig.. Blir nog att käka en billys till frukost, hehe ;>

Ska ta en dusch nu först, hörs senare!
pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu