I dont give a fuck

Hej =)

Min dag & kväll har varit super. For ut med sara där vid halv två tiden. Snurrade runt lite i stan, Pratade lite skit och såntdär (y) Sen for jag hem och åt middag och senare for jag iväg en sväng ;) Var borta till ungefär 11 tiden & sedan for jag ut med sarak igen. Gled något varv i stan och socialade! Men var bara ute till tolv, kände att jag blev riktigt trött.. Men nu när jag kom hem så övertalade min syster mig att vaka med henne.. Och följa med å sola klockan 6 imorgon bitti. Och jag gick med på det.. Det blir kämpigt, men det är lika. Måste vända tillbaka på dygnet! Ska faktiskt bli skönt att sola.. har inte gjort det nå i vinter. Men är typ rädd att sola i solarium.. hahah! Men det ska nog gå fint ;)

Nu ska jag forsätta sociala på msn :)
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu