andra avenyn

godkväll

Blev att fara på grillen ikväll och äta en pommesmeny med min lillasyster =) Och efter det har jag bara varit på gården och socialat med folket =) Och jag har nyss sett klart andra avenyn, lika bra som alltid!

Jag ska ta och göra mig klar för sängs alldeles snart :b börjar kl 9 imorgon. Har praktik! det blev att vara på leos iallafall. Men jag kommer ändå jobba, helger,lov osv. Orkade inte börja leta någon annan plats. Men det blir nog bra :) Och jag är jättetrött så dethär får bli det sista inlägget för idag. Skriver ändå inget intressant ;)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: beckal

Vilken fin bild på dig gumman :)

2010-03-25 @ 08:06:03
Postat av: sara

måste fan kolla om ja kan få praktik ja med ;)

snygg du var på bilen förresten babe ;)

2010-03-25 @ 08:26:27
URL: http://saraknobloch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu