tisdag

hoff.... jobbat tio timmar idag, är rätt slut.. men ett plus är att dagen gick fort pga att vi hade så mycket att göra!

när jag kom hem satte jag mig vid datorn, men lika fort for jag ut igen, jag och issa tog hojjen till kioskpirren och köpte nå mums! sen for vi hem igen, haha.. och nu sitter jag bara här, har nyss provat locktången mamma köpte åt oss idag, tack sötmami!

ska snart ut på en rp med t och gänget. Sen ska jag väl ta en dusch, får se hur jag gör sen, om jag ska fara iväg eller om jag stannar hemma. vem veeeeet

HEJDÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu