tisdag

fyfan vad jag är slut i kroppen, Jobbat från 08.00 till 19.15 .. och imorgon är det uppstigning klockan 06.30 och jag slutar typ nio på kvällen.. DÖDA MIG?! Men sedan jobbar jag bara några timmar på tors, sen är jag LEDIG, tills på måndag då helvetet börjar..... haha

ska ta en varm jävla dusch nu, sedan ska jag nog slappa hela kvällen, kanske tar mig ut en liten sväng, kanske skulle ut med tobias, får se!

Sorry för jävligt kass uppdatering, men jag har sjukt mycket att göra just nu,
hörs sen

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sadick

sweet blogg, me likey=)

2010-06-24 @ 15:45:56
URL: http://sadick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu