måndag

Har ni haft en bra midsommar?
Min har iallafall varit awesome!

Inatt sov jag hos tobias, <3 Han kom och hämtade mig så for vi på kvantum, Hyrde film och köpte lite gotta. Sen for vi hem till honom, filmen var väl inte sådär jättebra, men den dög! =) Vaknade runt elva idag, och när vi hade vaknat till liv så for vi en sväng till min bil och fixade lite, sen drog vi och käkade kycklingsallad på max. Mycket gott =) Och sen började klockan närma sig två så det var dags att fara å jobba..

Kom hem för en stund sen =) Ska ta en dusch och sedan plugga lite, Får se om jag sover hemma idag eller om jag drar till gubben. Börjar iallafall nio imorgonbitti, och slutar två :) Så då får jag se vad jag hittar på.

Bilder från midsommar finns på fb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu