I dont care what people say

hello :)

For till tobias och sov inatt, =) Hade tänkt att sova ut men hade ställt larm på 11 så det var bara att kliva upp! Han skjutsade hem mig och då bytte jag om och tralla sedan ner på stan med mamma anna och issa! Köpte en klänning/tunika som jag tänkte ha imorgon på dagen, och sedan köpte jag en rosa tunika jag ska ha på kvällen =)

det blir alltså att fira midsommar på klubbviken med massvis av härligt folk! Jag och issa ska tälta. haha, Om vi får upp tältet dvs! men det löser sig nog ;) Kommer nog bli sjukt kul iallafall. Och ela ska också dit, (y) yeeeeeeey!

ikväll blir det att fara en sväng på tivolit med I,A och S! fårse om jag åker något, känns inte lika kul längre, Men någon kanske det blir :) Nu ska jag iallafall ta en dusch, sitter med ansiktsmask i nu också. Så det börjar bli dags! Jag skriver nog av mig sen ! :) PUSS

 

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu