fredag

fredag :D SKÖNT! fast jag ska inte hurra ännu, jobbar lör & sön också, men det känns ändå som helg.

Kom hem för ett tag sedan, har jobbat och sedan kom tobbe och hämtade mig med min bil =) då for vi till kioskpirren en sväng och köpte nå pk & cigg, sen stannade vi och pratade med lite folk åså. och nu är jag hemma =) Har just druckit upp mitt glas med vin, ska passa på att duscha i väntan på gomaten! Sen ska jag göra mig klar och då ska jag se vad kvällen bjuder på, kanske att jag far ut och snurrar med tobias ett tag, eller om jag ska ta och satsa på en myskväll hemma med lite vin och annat smaskigt!

Utgång imorgon iallafall, isabel fyller äntligen 18år!!! :D det blir väl allstar eller the corner skulle jag tro. Får se vad som händer.

Nu vill jag duscha, luktar typ hamburgare på långa vägar... haha.
Återkommer senare :) PUSSSS



världens bästa mamma! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!!världens bästa Madde=))

2010-06-06 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu