torsdag

Vaknade halv 6 imorse när tobias klocka ringde.. Han for och jobbade och jag somnade om till cirka 08.00, då tog jag bussen hem =) Började jobba klockan halv två idag, gick väl bra, är dock inte så pigg i kroppen! Men man får härda! Fredag imorgon, och då jobbar jag endast till klockan två, och lördag är jag ledig! skööönt

Nu ska jag vänta på min tur att duscha, sedan ska jag nog städa min garderob. får se om jag far ut en sväng och umgås sen, beror på vad klockan blir. SKa nog sova hos älskling iallafall, då tar jag mig upp :)

Men jag kanske slänger in ett inlägg senare..
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu