torsdag

Slutade två idag, riktigt skönt! =)

har duschat för ett tag sedan, men sitter fortfarande i morgonrock, måste hitta orken till att göra mig klar.
Ska nog fara ut och umgås sen =) fast klockan nio ska jag iallafall övningsköra med min far. Och det blir nog en övernattning hos baby! Är ledig imorgon, hur skönt som helst, då blir det att hitta på något roligt, :D får se vad det blir för något,

jag hade lätt kunnat sova en timma eller två, men jag måste hålla mig vaken, blir så seg om jag går och sover nu, härda!!

äh, har inte ens någonting viktig att skriva här, blir bara en massa babbel.
herråå


Kommentarer
Postat av: Iverbettina

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-03-24 @ 14:06:43
URL: http://iverbettina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu