tisdag

Hej godingar!

löning idag, sweet! Fick en rätt nice lön =) inte dåligt. Jag har redan hunnit vara på stan och sprättat lite cash. Köpte lite nödvändiga linnen och sånt som jag ska ha med till alanya. Ska visa bilder :) Sen har jag även betalat igen 5200:- åt pappa för resan, kändes mindre kul, men värt! passade på att gå och växla in mina fickpengar på forex också. Känns som att det är evigheter tills vi ska fara, men det är bara 19 dagar! =D

just nu håller jag på att städa garderoben och rummet. Det behövs, men frågan är hur länge det kommer hållas städat? hehe.. fråga isabel, hon vet hur duktig jag är på att stöka!

När jag är klar med det ska jag umgås med ela, <3 :-D blir nog en nice kväll! Om det blir som vi har tänkt oss :) nu ska jag ta och forsätta städa.. jag skriver några rader senare. Pussar







(det kommer även en ny design inom kort, är galet less på denna, jag tror ni håller med mig)





en början.. är dock inte klar ännu.


Kommentarer
Postat av: maya

vart är den gröna ifrån? =D

2010-07-27 @ 16:57:34
Postat av: madde

bikbok :)

2010-07-27 @ 18:02:56
URL: http://nyyberg.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vad fina saker du köpte hjärtat! :) Du får följa med mig någon dag på stan! måste också köpa hem lite saker som ska till alanya :D

2010-07-27 @ 18:19:48
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu