fredag

lovely <3

Vaknade runt två/tre idag, haha.. skönt som fan att sova ut! Men min lillasyster drog upp mig, så jag slängde på mig nå kläder & följde med hon på stan, issa joina också :) handla dock inget. Måste hålla hårt i pengarna :b fast, lättare sagt än gjort.. hehe

Ikväll då? Lite party blir det :) vi börjar hemma hos mig med lite nice folk! Sedan får vi se vart det bär av.. Fick ett meddelande om att det ska vara strandparty på gültza, med dj och grejer! Så dit kanske man drar, får helt enkelt se sen :D

nu ska jag leta upp någon snygg outfit till ikväll, och sedan börja med sminket.
Vi syns kanske ikväll, Pussar


Kommentarer
Postat av: Rasmuskristiane

I love this page.

2011-03-10 @ 08:15:25
URL: http://rasmuskristiane.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu