torsdag

hej :)

Blev att fara till stan idag igen med sara! Hon köpte massa nödvändiga saker och jag köpte mig en klocka + halsband, två ögonskuggor från isadora och ett puder! Men nu ska jag hålla i pengarna, spara behöver man också! hehe ;> Sen ikväll gick jag faktiskt till gården ett tag, sebbe,johan,danne,sofia,anna osv var där så jag satt och sociala med dom :) var trevligt! Sjukt längesen man var där, haha.. när man gick i sjuan hände man där hela tiden typ. Menmen, =p Nu ska jag ta och slå på någon bra film trorjag.. har en iskall cola brevid mig som ska drickas upp också (y)






Nu blir det film, men vilken vet jag inte ännu =) Hörs imorgon! pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu