torsdag

Imorgon är det fredag, yeeyyyyy! :D

Idag sov jag till typ 14.00? Gud så skönt det är att sova tills man vaknar av sig själv. Lovely! Så då klev jag upp, tog ett bad och sedan frukost efteråt! Har även städat mitt rum.. tyckte det behövdes, Framförallt min garderob, så jag passade på att rensa också! Nu hittar man iallafall det man vill åt.

Om cirkus en halvtimma tar jag & ela bussen hem till hennes mor! Hon är ensammen hemma dära så det blir att kanske se en film? elr nja, vi har typ mycket att prata om så det blir väl mest svammel :) Måste planeras en del också ^^ hehe! Får hämtning runt tio tiden så det blir inte så sent! Jag hör av mig när jag är hemma :-)

pussar!



En liten likhet mellan oss har vi allt.
hahaha, ;) var bara tvungen!


Kommentarer
Postat av: fridap

hahahahah din fuling :D FAN va rätt hjahahah ja dör

2010-01-22 @ 12:35:25
Postat av: madde

hahah, jag började garva som fan när jag såg bilden på dig ;) trodde det var jag först, hahaha;)

2010-01-22 @ 14:44:37
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu