torsdag

hey på er!

Jag är hur trött som helst. Sov ingenting inatt.. kanske en kvart. Men jag ska hålla mig vaken tills det är dags att sova! Inatt kommer jag få sova. Jag ska ge mig fan på det. Nåja.. Tog mig iallafall nyss ett varmt bad :) Och nu sitter jag och väntar på middag! Vet inte vad det blir ännu, men får hoppas på något gott! :) Och anders ringde idag, Och sa att jag skulle få jobba imorgon efter skolan, lördag och söndag! As bra, för jag vill jobba så mycket som de går nu innan jag får lönen! kommer bli några tusingar! härligt, Det blir nog en del shopping för dom pengarna. Eller så köper jag en benz! Låter bra va brudar? höh, ;D inte länge kvar till körkortet nu inte! Påtal om det så ropade mamma att jag ska få fara ut och köra nuuu, så vi hörs sen :) puss


jag kan klara mig fint.
det har jag insett nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu