tisdag

godmorgon!

blev ingen skola för mig idag inte! Somnade väl runt fem någon gång? sen väckte mamma mig vid 6-7 trorjag? men jag orkade verkligen inte.. Så jag har nyss vaknat. Så nu har jag fått sova iallafall. Jag ska ta och duscha osv. Sen se om någon vill hitta på något roligt :) tänker inte sitta inne och deppa mera. Så är det bara. Men sånthär är inte lätt. Jag hatar det verkligen.. men om jag nånsin ska må bra igen måste jag ge det ett försök! :) och jag är beredd på att göra det. Hur ont det än gör måste jag försöka! Nåja..

tänkte fara och åka idag, fårse om det blir nå sånt? har inte kollat hur kallt det är ute. Annars kanske det blir bio eller något? Fick nå biljetter av mamma igår. Så kanske det blir att se någon bra film. Men jag vet inte, är inte så sugen på det just nu. wellwell :)

Mest troligt blir det stockholm den 11 - 15 feb :) Ska bli riktigt jävla roligt =) Mammsen skulle prata med pappa också. Får hoppas att dom låter mig fara iväg. Dom vet att jag behöver det =p 

Men nu ska jag ta och kolla runt lite, sen göra mig klar!
Hörs kanske lite senare. Pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu