Tisdag

tjue ;b

vaknade runt tolv tiden idag.. Gick direkt och la mig i badet! Sen blev det lite stressigt eftersom jag hade möte kl 13.15 .. mamma hade sagt att det var klockan två. Men jag hann iallafall =p mötet gick väl bra åså! Och sen for vi på Ok, köpte snus å nu ska jag ta och äta nå mat. Hann aldrig käka frukost så =) Ska nog göra blodpudding tror jag, fan vad äckligt det låter?! Men jag är typ den ända i min familj som tkr om det! hah, mer mat till mig;)

Ikväll får jag se vad som händer, antingen ska jag fara ut, eller så blir det en mysig hemmakväll. tråkigt väder ute så.. men får se :) Det beror på .. (;

Hörs sen, pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu