Söndag

hej på er!

Jobbat idag, 12.00 - 17.00 =p Kommer även att synas i nsd! Utklädd som leo, det får ni ju inte missa! ;) hahah. Nu jobbar jag bara ïmorgon och på tisdag. Sen ledig tre dagar och sen en jobbdag till! Skönt.. men lär ju få jobba helger när skolan börjar också. Men det är ju värt de ändå..

Ikväll har jag varit hos tobbe, och sedan for vi hit och tjocka oss med candy & chirre! Sen for vi ut en liten sväng med modig & bäckman! Och nu sitter jag hära..

ska ta och lägga mig i sängen snart. Är riktigt jävla trött..
Skriver väl imorgon eller nått!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu