ont ont och ont

Godkväll!

Andra avenyn var lika bra som alltid! Men stackars ulla alltså.. haha, hon har det inte lätt hon! Och roland, fan vad jag hissar honom alltså! Så jävla härlig :D

Efter andra avenyn var jag så snäll och gick ut för att skotta åt mina föräldrar.. kom in efter kanske 20 min. Tror det var det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv.. var inte ens någon ide? Snöhelvetet kom tillbaka lika fort.. Men jag gjorde en liten gång fram till dörren iaf, så tänkte jag satsa på att skotta garage uppfarten så dom kommer in med bilarna. Det var kämpigt ... but i did it=D men vad tror ni händer sen? PLOGBILEN kommer och skottar en stor jävla hög vars jag hade skottat så mamma kom inte in med bilen .. Jag som hade gjort ett så bra jobb =( .. men det var ju tur att våran granne är så snäll och tog bort all snö med sin snöslunga=) Som han tidigare öste snö på mig när han använde den.. =/ hahaha. Dock inte med meningen då;) aja, nog om snö.. jag hatar vintern alltså, iallafall när det är sånthär SKITväder!! wellwell..

Har färgat håret också utväxten åde :) Sen har jag bara socialat med mamma och erika om lite allt möjligt! Och en lägenhet har vi också hittat! =) wieee.. snart blir jag stadsbo ;) Nåja, Jag har väldigt ont i kroppen och känner mig hängig.. så nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu