onsdag

Hej! ;>

idag fick min dag spenderas på stan med nathalie och frida=) Kanske inte världens bästa dag att gå på stan. Men var tvungen att köpa lite saker så =p sen var jag shoppingsugen! Men det blev inte att köpa telefonen idag, ska köpa den imorgon istället :) nåja.. frida kom in till stan vid halv två tiden trorjag? då gick vi till max och lunchade! Gott var det som vanligt ;) Sen kom även natty in lite senare och då gick vi til waynes och köpte oss en latte och pratade om allt möjligt =) Var mycket trevligt! Sen på hemvägen hoppade jag av på ica för att köpa en hårfärg! så jag gjorde det, och sedan gick jag hem i den fina stormen! aja, kan visa vad jag har fått med mig hem!




blus från hm    väst från hm   2 baslinnen från  Jeans, bikbok
     149;-                  149;-          gina. 198;-                 500;-


peace ring & örhängen
Åhlens 50;- st.                  

Nu ska jag ta och öppna min cola medans jag ser det underbara andra avenyn!
blir nog en innekväll.. är inte så sugen på att gå ut nåmer;) haha. Hörs sen!
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu