One minute it's love and suddenly it's like a battlefield

hej på er. sorry för kass uppdatering.. igen!

Min helg har väl varit sådär.. jobbade på lördagen, och sen på kvällen blev det att festa lite smått. Var med mina underbara vänner åsååå.. hade rätt trevligt!

idag har jag sovit till klockan sex. Lika bra det. Sen for jag med christian maya och jocke hem till jockes lägenhet och tog det lungt.. såg lite på johan falk åså. Men orkade inte vara ute mer så jag for hem! Så nu ska jag väl bara sitta här ett tag, sen sova någon gång. Kommer bli svårt eftersom jag har sovit så jävla länge. Fårvälse..



jag måste klara det här, även fast det är så jävla tungt..
men det är ända utvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu