måndag

Ny vecka då, agaaaaaain

Vaknade runt kvart i två idag, och redan halv tre satt jag på bussen för att möta upp mikaela! gick till um, skrev ut p-piller åsådär.. sen for jag hem igen =p är fortfarande astrött alltså.. funderar på att sova en timma eller något, hade varit ganska så skönt!


Jag vill till umeå,piteå,eller happis på onsdag, för att shoppa.. less på att gå i luleå =p någon som är påååå? Kanske hör med min kusin om hon är sugen på att gå en runda på stan i piteå.. Fast det finns typ mindre där än hära, wellwell, får väl se hur jag gör =p Nu ska jag se lite tv, och kanske sova en stund! Puss

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag vill följa! men jag har ju skola :(

2010-01-25 @ 20:59:28
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu