trötttt

hallå =)

skrev ju tidigare att jag och tobbe skulle hitta på något roligt att göra eftersom det var så sjukt fint väder ute.. Så jag gick och la mig brevid han i sängen och skulle fråga om vi skulle fara ut och göra något.. Några minuter senare hade vi somnat båda två! haha :) Vi var väldigt trötta alltså! Men modig kom och väckte oss! Och då var klockan runt tre tiden. Så då vaknade vi till liv och satte oss framför tv,n! Såg på vinterspelen eller vad det nu heter.. fyfan vad roligt program! Jag skrattade typ oavbrutet =D haha, Sen vid halv sju tiden skjutsade han hem mig :) Åt en jävligt god middag;p satt väldigt bra i magen! Sen resten av kvällen har jag bara tagit det lungt =) Var en sväng på ica med min far och köpte godis + cola! Mummmmaaaaa :)

Snart kommer tobbe,sara och johan hit, alla tre lär väl vara klappkanon! haha.. Skönt att jag slipper vara bakis imorgon =) Då är det ju alla hjärtans dag! Så jag och tobbe ska gå på bio, sen blir det väl kanske att äta ute också? Får väl se vad vi hittar på :) nu ska jag ta och ringa min pöjk! Hörs imorgon, natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu