torsdag

Godmorgon!

Igår kväll for jag till gården med rebecka! vi spelade kort och hade det allmänt trevligt. Skratta fick vi också göra, haha ;) Sen kom tobbe och hämtade mig klockan åtta, då skjutsade vi hem rebecka och for sen hem till honom :) Såg andra avenyn åsådär, i love it! Så jävla bra det är alltså! Sen när det slutade blev vi så grymt sugna på godis, så vi for en sväng till coop och köpte lite gotta :) Spenderade även natten där, och det var hur mysigt som helst <3 Jag har saknat dig gubben! Tack för att du gör mig till världens lyckligaste tjej! Nåja, Kom iallafall nyss hem =p Ska ta och plugga lite teori nu tänkte jag.. inte länge kvar nu (y) men vi hörs säkert senare! puss


we are ment to be, baby! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu