söndag

hellu!

Jobbat idag =) Började 11 och slutade 4. Rätt lugn dag om man jämför med igår! Ska iallafall ta en pn nu, och sedan duscha! Blir nog att fara till tobbe sen och sova! :)

Igår var jag med tobbe och modig, var bara ute i stan och snurrade, åt även på max! Det var ett tag sen, men gott var det :) Var hemma runt tre tiden kanske.. somnade nästan direkt! Vaknade klockan tio, och kvart i elva satt jag i bilen på g mot jobbet. Min sötnos var så snäll och skjutsade mig! Och jag är riktigt jävla trött nu, så som sagt ska jag ta en powernap! Men bara en kort.. för jag måste kunna sussa inatt!

kanske skriver mer sen.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu