måndag

hej på er :)

vaknade klockan 07.15 imorse av att tobbe kom in i rummet och var riktigt arg.. frågade han vad felet var, och han bad mig titta ut genom fönsret! Och där stod hans älskade 740 krockad! haha, stackarn hade krockat med en buss på väg till praktiken! Men det var bussens fel iallafall.. och min sötnos var hel <3 så det var ju tur! Nåja, vi la oss och somnade om till elva typ.. då ringde anders och frågade om jag kunde komma och jobba! Så då gjorde jag mig klar och tog 12.30 bussen. Det har varit en lugn dag, men det har ändå varit roligt! :)

Pappsen kom och hämtade mig klockan 19.00 då jag slutade. Fick övningsköra hem till tobbe också, det gick mycket bra! Nu är jag redo för att ta lite körlektioner osv. Ska bli kuuul..

nåja nu ska vi ut med grabbsen.
vi hörs sen tror jag.
pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu