lördag

klev upp runt nio tiden idag.. Helt i onödan! Anders skickade ett sms att jag fick vara ledig idag. Så nu har jag en solig härlig dag framför mig! Sitter hos tobbe nu så vi ska väl hitta på något kul :) Man skulle ha haft en skoter, det skulle ju vara otroligt passande att fara och köra lite på isen, och grilla lite! aja, något hittar vi alltid på!

Igår var jag först hemma och tog det lugnt. Sedan blev det att gå upp till älverud där en massa folk var! Det var trevligt.. men var inte där så länge :-) Och vid halv tre tiden kom en ganska så full tobias hem till mig. haha, söt var han då :) Nu ska jag gå och vara social med honom! Hörs säkert senare! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu