home again

var ju på stan tidigare med emma :) Tog en fika på waynes och pratade om allt möjligt, joel var också med =) träffade även jonna där! Så det var väldigt trevligt! Ikväll vettefan vad som händer, fårse om jag far ut en sväng.. Annars blir det att se en film som jag aldrig hann se igår =p

På måndag kommer mäklaren osv och ska fota vårat hus! Nu är det äntligen pågång :) nu känns det bra! fan vad längtar!!! Jag har även ställt mig i bostadskö! Lika bra att göra det nu.. så man har någon chans att få en sen när man ska flytta hemifrån.. fast jag borde ha gjort det ännu tidigare. Men, bättre sent än aldrig brukar man ju säga!

aja, måste dra en sväng nu!
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu