gotta och film!

hej på er!

Blev att fara till tobbe en sväng ikväll, hämtade nå körkortsböcker osv så jag kan sätta igång med teorin! :) Vi tog även en prommis till shell för att köpa lite gotta åså! Sen gick vi tillbaka till han och såg film, Kommer inte ihåg vad den hette men jävligt bra var den iaf! Kom hem för en stund sen och nu ska jag ta och göra mig nå kvällsfika och sedan se någon film i think, Bara jag hittar någon bra :)


pappa har varit och spelat hockey idag med sina jobbarkompisar..
och såklart skulle sara börja pillra i photoshop.. och se vad fin bild hon gjorde.
jag kan inte göra något annat än att skratta.... hahaha

thomas "lavander" nyberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu