torsdag

Godmorgon :-)
har sovit exakt likadant nu hela veckan. Orka... tur att man ska upp tidigt imorgon då.

Ska ta mig en dusch nu, och sedan ska jag se om rebecka har kommit hem. Ska umgås med henne en stund. Vi har litegrann att prata om. Som alla vet har hon fått vara på sjukhus ett bra tag.. Och jag hamnade typ i .. chocktillstånd. Har haft sjukt svårt att träffa henne efter det.. Dock har det ju hänt lite saker innan och jag har varit grinig osv. Men inget sånt ska kunna stoppa våran vänskap. Nu är det mitt uppdrag att fixa dethär. Hon betyder sjukt mycket för mig och jag vill inte förlora henne. Så det ska bli superkul att träffa min brud igen.

Så vi hörs lite senare :)
ha en bra dag!


gammal som gatan. But i love you, och kommer ALLTID att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu