torsdag

Snacka om att det har kommit snö alltså. Tittade just ut igeonom fönstret. K-a-o.s! Tur att jag bor i stan, annars hade jag aldrig orkat fara och köpa julklappar. Jag ska ta och göra mig klar och sedan ska jag börja. Först blir det att gå och hämta ut mitt paket som kommit.. med min nyårsklänning =D Hoppas den passar. Fast jag är ändå osäker om jag ska ha den på nyår eller inte? Får se :-)

runt två ska jag och lillasyster fara till storheden. Hon ska få välja sin egna julklapp.. hon kanske behöver något nödvändigt i thailand tänkte jag. Så det blir nog en bra julklapp om hon får bestämma själv.

Alexander och micke skrämde upp mig ganska mycket igår som sagt. Tror ni inte jag har drömt världens marddröm?! IGEN? Denna gång var det två jättestora flygplan som snurrade runt i stan och till slut kraschade dom i vattnet vid fiskekyrkan. På något konstigt sätt vaknade jag upp på ett av flygplanen, Det var jag och två till som befann sig där. Alla andra hade tydligen fara till örnäset och "stängt" in sig. Haha.. måste ha haft något att göra med filmen vi såg på lussevakan hos annica, ni vet den här I Am Legend. Jag drömmer hela tiden att folk dör osv. Jag vill inte!!! huvva... ska typ sluta sova.
Hörs sen :)


Drömtyding: Flygplan: Kan tyda på snabba förändringar, kanske tillfälliga. Kan också betyda språng ut i det okända, att komma bort från sitt vanliga liv eller att sträva efter en möjlighet. Det kan också innebära en flytt till romantik. En kraschlandning kan typa på problem framöver, orsakar svåra slut på planer, projekt eller förhoppningar.

Vatten: Rinnande känslor eller förmåga att svara. Känslor, önskningar, stämningar... Beroende på hur vattnet visas i drömmen. Grumligt vatten betyder att dina känslor påverkas av yttre omständighter, bekymmer, problem. 
Klart vatten symboliserar tro, oräddhet, renhet, känsla, hopp och glädje.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu