tisdag

jag är som en björn nu på vintern, sover och sover.

Skärpning! Ska snart ta mig en dusch och sedan börja städa.. känns inte speciellt kul men vad gör man när man inte ens kan gå i mitt rum typ? Nu överdrev jag men stökigt är det.

Får se vad som sker ikväll, kanske att jag umgås med någon :-) Imorgon har jag iallafall tänkt att gå på stan och köpa julklappar. Har frågat min chef om jag skulle kunna få lönen i förskott.. Sara hade fått det så kanske går vägen för mig också. Sjukt jobbigt att köpa alla julklappar dagen innan jul då lönen kommer egentligen.

hörs sen
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu