söndag

JAG KLARADE EN VIT HELG, WOHO =D

Igår blev det att snurra hela kvällen.. skjutsade tobbe,roboz och jocke till någon riktig jävla fjortisfest på bergnäset.. följde med dom in en stund och man kunde inte göra annat än att skratta. Haha, p12or som stod och dansade utan tröjor och småflickor som stod och vicka på höfterna lite lätt. haha.. vad hände?! Sen for jag och skjutsade mina föräldrar och några andra fyllskallar.. =b Blev en väldigt sen kväll.. kom hem halv fem typ. Inte bra.. min säng har aldrig känts så skön som i morse, men jag tog mig upp iallafall.

Så idag har jag jobbat :-) Har varit en lugn dag på jobbet, blev lite prat och glögg där emellanåt. Mycket trevligt.. Jag klädde även ut mig till leo 2gånger idag, i brist på annat. Så jag har dansat loss med småbarnen =D Han har även fått en tomteluva så nu är han jättesöt ;)

Ikväll pratas det om lussevaka med mina fina. Får se vad vi hittar på, och vart vi ska vara.
men det brukar lösa sig :-) Nu ska jag ta en varm och lång dusch. Puss

' it's just a game
payback is payback bitch ;) '



såhär snygg var jag :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu