opsiii

Jag somnade visst ändå. Vaknade först av att mamma kom in och satte sig på sängen: 'Nu ska du kliva upp, annars häller jag vatten på dig, en hälsning från issa! ' haha.. jag röt tillbaka, MEN PROVA DÅ! jävla surmupp jag kan vara alltså. Sen klockan fyra fick jag inte sova mer, för då kom issa hem till migoch väckte mig, shysst?! nä jag skoja, det var bara bra :-)

Har nyss ätit middag.. fan vad ensamt det kändes vid matbordet. Bara jag och mammsen hemma.. nåväl. Tog mig just en dusch och nu ska jag börja göra mig klar :) Ska få besök snart och senare ska jag nog umgås med issa=)

och nu är jag på goda bättrings vägar :) skönt. Så jag är nog frisk till jul.
uppdaterar sen. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu