onsdag

Sover så jävla konstigt nu för tiden. Somnar typ två på natten, vaknar alltid mellan 07.00 - 08.00 och sedan somnar jag om och vaknar ett. Dags att gå och lägga sig tidigare och vakna i normal tid... Men har drömt världens sjukaste dröm. Drömde att jag och min lillasyster var i turkiet, så stod vi typ 30 meter ifrån en brud som hoppade fram med en bomb fastklistrad på sig som sprängdes i bitar.... Anna höll på att dö, och jag skar av benet och massa skit. Huvva, det var hemskt alltså. HATAR mardrömmar..

Nåja.. Nu ska jag äta en sen frukost. Och sedan ta tag i lite tvättning och städning.. Vill göra någonting roligt i min garderob också.. måla om ska jag iallafall göra. Vill typ ha svart eller något.. men det får bli någon annan dag. Ska fixa lite med krokar och speglar åså.. :-)

vi får höras sen, så ska jag skriva om dag 4 - min bästa vän.
Puss ;-*

'it makes you want even more, when you are doing something forbidden'


bilder från allstar i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu