men grattis

... försän NU kan jag blogga. Sidan har laggat hela gårdagen..

Igår blev det som sagt att shoppa lite julklappar. Gick faktiskt riktigt fort att hitta alla, Dock fick ju anna välja själv. Men ändå =) Jag köpte även lite gosaker till mig själv.. Hämtade ut min klänning, var inte speciellt nöjd med den.. men orkar ändå inte skicka tillbaka den, blir bara en massa gorm såhär i julstöket. Den kanske kommer till användning ändå, fast inte på nyår. Men jag köpte iallafall en jättesöt blå blus :-) Typ i siden tyg. 299kr från bikbok. Blir att ha på mig den ikväll. Sen köpte jag även två ringar, en piecering och en döskallering, armband och örhängen :-) Kommer nog bilder sen. Iallafall en outfit så får ni se :)

Vaknade nyss, Dunkade skallen i väggen när jag skulle vända på mig. Och dessutom har jag feber och är öm i hela kroppen. Så det gjorde dubbelt så ont.. haha. Men det stoppar inte mig. Är råtaggad för ikväll.. Tog nyss sista treon så jag ska he mig iväg nu och köpa ett nytt. Ska även byta blusen till en större storlek och sedan far jag och anna till farmor och hälsar på. Har vi tur kanske det blir lite gofika också ;-) Brukar bli så.

Vi hörs senare :)
pussss

(inatt hade jag minsann en BRA dröm, drömde att jag & sara var i turkiet, min syster alltså. Och jag träffade världens underbaraste kille, det kändes så äkta... sen när jag vaknade blev jag less som fan. Haha)

btw, Den där julklappen till mig själv, blir att göra nästa vecka i think ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu