lussevaka

Igår runt tio tiden for jag issa sara och annica till kvantum och handla en massa gotta, ;) kanske lite för mycket eftersom vi knappt åt upp hälften ;) haha. Vi hade iallafall mycket trevligt, snackade massa skit, spelade våghals2 och vi fick skratta tills vi grät. Mycket rolig natt. Jag gav upp och for hem där runt fyra.. var riktigt trött eftersom jag knappt hade sovit något natten innan. Kommer kanske några fina filmer sen av våra snygga charader!

idag har jag legat sängliggades hela dagen. Sov dock till halv åtta! hur fan kan man sova så länge?! Vaknade med feber och frossa.. inte kul. Jag skickade ner anna på hemmakväll så fick hon köpa lite godis och cola.. men det går knappt att äta.. har ingen lust.

Ska iallafall försöka sova tidigt.. måste ta mig upp och städa imorgon. Det ser ut som ett bombnedslag i mitt rum och garderoben...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu