lördag

fyfan hur jag mådde i morse... men jag tog mig upp till jobbet

Var iallafall först hemma hos mig med emma och mikaela, började föra lite smått :) Vid nio for vi till jennifer och forsatte där.. Sen vid tolv drog vi till allstar =) Hade riktigt kul. Tror jag .. haha. Blev lite för tankad. Har världens sår på ryggen och är svullen, och det läskiga är att jag vet fan inte vad jag gjort alltså...

Nu ska jag skjutsa rockstjärnorna och sedan blir det att fara ut och cruisa. Ring om skjuts behövs > 0761310848.


pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu