lilla julafton

Godkväll :)

Blev som sagt att fira lite jul idag. Vi började med att äta julmat såklart.. gott var det. Sedan var det dags för lite julklappsöppning :) Fick massa fint. Kan visa litegrann :> Senare for jag och sara till elgiganten.. lämnade tillbaka kameran jag fick och köpte en annan som jag ville ha :) Blev mycket nöjd med den. Sen for vi hem till henne en sväng, hälsade på farmor också :) Och sedan skjutsade jag henne till jobbet.

Nu är jag och issa hemma hos mig och spelar gh, =) får se om det händer något mer kul sen.







orkade inte ta kort på allt, men fick även:
Hudlotion
pengar
spetstrosor
morgonrock
tröja
linne
och lite annat tjaffs
Har inte önskat mig något annat än pengar, så jag är nöjd :-)



Fick en oväntad present också, blev mycket glad :)


Tack så himla mycket, verkligen supergulligt av dig!
Puss på dig, A ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu