godnatt

Blev som sagt att fara och hämta mitt ps2. Så jag har kopplat i gh och singstar :-) Fast hittade inte mickarna.. så tobbe är snäll och ska komma förbi med hans mickar imorgon, Lite kul att han fick singstar i julklapp förra året, haha ;) tror nästan bara det är jag som sjungt i dom =p nåvääl

kollade just en film :) och var nyss ut en snabbis och socialade lite med * :)
så nu ska jag krypa ner i sängen, spela lite gh så jag blir trött ;)

imorgon ska jag iväg med mina päron och handla lite inför jul, så måste upp tidigt :)
vi hörs dåårååå, puss

'du är så fin, på alla sätt!
pusspådig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu