fredag

Orkar inte skriva om dag 5. Skulle bara skriva vad jag hade på mig. Inte så intressant ;)

har nyss kommit hem :) Har varit och lunchat med rebecka larsson på sub.co :) När jag for och hämtade henne, gav jag henne en kram.. då brast det för båda två.. kunde verkligen inte hålla mina tårar inne. Gör så ont i hjärtat att se en sån nära vän må dåligt. Fick en stor chock.. trodde inte man skulle se att hon var sjuk. Tycker det är så orättvist.. Ingen ska behöva må dåligt och gå igenom sånt. Jag kommer göra allting för att få våran vänskap som den var förut. Rebecka.. du är en ängel och jag kommer ALLTID finnas här för dig, oavsett vad det gäller.. jag älskar dig nå fruktansvärt. Du är en vän som alla behöver. Förlåt för att jag varit som jag varit, visste bara inte hur jag skulle reagera. Men du betyder så sjukt mycket för mig. Det ska du veta! <3

Nu då? Sitter ensam hemma.. Mamma har farit till stockholm över helgen med sina syskon. Får hoppas hon shoppar lite åt mig ;) Och pappa är på jobbet och anna i skolan. Så jag får väl sysselsätta mig med något, kanske städa? BIG NO! det har jag gjort för mycket.. Ska se om någon har lust att gå på stan, eller så tar jag mig en promenad, skulle vara sjukt skönt.

Hörs senare dårå :)
då jag ska skriva om dag 6, i min handväska!




älskade du <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, nu fick du mig att börja gråta madelene. Fint att se vad du skriver och du ska veta att jag kommer alltid finnas här för dig också och jag älskar dig nå fruktansvärt. Forever and ever det är väl så vi alltid sagt! <3

2010-12-03 @ 17:49:08
URL: http://beckalarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu