25 december

Blev att fara på allstar igår med emma och mikaela! Hade fruktansvärt roligt faktiskt, :) Trodde jag skulle må jättedåligt idag, men jag är i rätt bra skick nu =)

Idag har jag jobbat från 11 till 18 :b Alexander kom dit klockan tre, så käkade vi åde, sen var han söt och stannade tills jag slutade (a) Så han släppte av mig hemma för en liten stund sedan. Har precis duschat och ska väl börja göra mig i ordning snart. Alla verkar ska festa idag, men jag hade mitt roliga igår. Så ikväll ska jag vara nykter :) Ska ut och ratta 124 med skrikko! Så ring om ni behöver skjuts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu