torsdag

och så var det endast tre dagar kvar ;)

ligger i sängen nu och har just vaknat, känner mig fortfarande risig, och jag är livrädd att bli ännu mer sjuk till på söndag. Pappa och sara har åkt på världens förkyldning, och det är inte så lätt att hålla mig borta från dom när jag och sara delar rum..... tragiskt.

men ska vila upp mig så gott det går, =) Vad händer idag då? Inte mycket alls.. jag ska packa iallafall, gå igenom och kolla så att jag inte har glömt något åså. Kan ju berätta att nu jävlar har jag resfeber...

vi hörs väl senare,
pöss


Kommentarer
Postat av: Maxjohanna

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-03-16 @ 09:53:24
URL: http://maxjohanna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu