torsdag

Hallååååå

skolan idag gick faktiskt bra :) Tur som fan att nathalie går i samma klass som mig. Hade aldrig pallat annars! haha. Men klassen verkar väl... ja, den funkar! Dock är dom två år yngre, men jag har mig själv att skylla för det ;)

Kom iallafall nyss hem :) har varit på sjukhuset från tre till åtta. Har varit mycket trevligt :) vi gick ner och fikade, sen låg vi i sängen och kollade massa tv program, bäst mamma <3 Men nu är iallafall pappa där med henne!

Jag ska nog snart ta en dusch! Sen se en film, slutar runt två imorgon. Då ska jag på stan och se om jag hittar mig nå snyggt :-) Lönen kommer ju! Greaaat. Sen på kvällen blir det fest, jungel fever blir det med mina tjejor! Kommer nog bli kul, men kommer kännas jävligt dött efter alanya. Bli inte förvånade om jag råkar hoppa upp på baren ;) haha

Hörs kanske senare :D Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu