tisdag

godmorgon

Här var man uppe med tuppen. Skulle egentligen fara och jobba, men när jag vaknar känner jag hur jävla ont jag har i kroppen,halsen,huvudet.. så jag blir nog sängliggandes hela dagen idag :( måste vila så mycket som jag kan så jag är frisk tills på lördag. För då ska jag till piteå med min familj, för min moster fyller år så då blir det att fira henne.. Och på söndag, tror ingen har missat det? haha.. då blir det iallafall alanya.

igår då? jag var och jobbade från 14 till 19. Sen for jag hem och var med isabeld. Vi gick ner till kisokpirren och köpte chips och cola, sedan gick vi hem till mig och lagade köttsoppa! Lyckades rätt ok med att göra klimp också, stolt tjej.. hahah. Men iaf, sen skrev vi packlista, alltid bra att ha så vi inte glömmer något när vi drar. FAN vad ROLIGT vi ska ha, skönt att komma bort ett tag också :)

Nu ska jag se om det finns nå bra på tv, och sedan försöka somna om igen, =)
bilder från lk osv finns på min facebook. Orkar inte ladda upp här.
puss och kram


att du ångrar dig för det du gjorde, att du säger att du aldrig mått sämre tidigare..
.. att du säger att du inte kan leva utan mig?!
skulle du kanske ta och tänkt på tidigare..
för mig är det tomma ord
hur f*n tror du att jag kan lita på dig?
man inser inte vad man har försän man har förlorat det. Thats it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu