stan

hallådär

Kom precis hem från stan, har först varit där med syster och sedan med mamma! Hittade lite välbehövliga saker och lite annat som inte var lika behövligt. Nu sitter jag och tjatar på mamma att hon ska börja med maten, det blir kräftor och massa gott till det, mums säger jag bara!

Ikväll då? jag vet faktiskt inte ännu, har lite olika planer, eftersom jag är nästan helt återställd nu så vill jag göra något roligt innan jag far på söndag, men får se om det är någon som ska göra något roligt. Det återstår att se, Hör av er vettja ;>


hittade denna snygging på Lindex för endast 79:-
blir nog snygg på när man är barbent och några snygga högklackade.


Plus lite annat smått och gott
Bomullspads
rakhyvlar
tandborstfodral
resorb
aceton
läppglans
hårklämmor
+ lite fredagsgott ;)

hörs kanske sen, annars får ni ha en bra kväll.
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu