shoppat

nu är skolveckan är över, skönt!

Efter skolan bestämde jag mig för att shoppa! så det gjorde jag. Han dock bara vara på stan i cirka en och en halv timme, sen var jag tvungen att fara hem så anna kunde färga mitt hår, så jag sitter med hårfärgen i nu :) Måste hinna springa tillbaka på gina och lämna igen en skjorta, råkade visst köpa 2st och det vill jag ju inte =p Och sen ska jag köpa en macka från sub om jag hinner :-) Ska nämligen vara klar klockan sju så det blir tight.

med mig hem från stan fick detta följa:
2 jeans, mörkblåa & ett par svarta.
en stickad tröja
en skjorta
vita tyg skor, i converse stilen typ
telescopic mascara
armband
2 halsband
hårfärg
+ refillkort


kommer bilder sen..
så jag är nöjd. Skulle behöva ett nytt diadem också, men får ta det imorgon! Nu taggar vi ferreeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu